Dezinfectanți profesionali produși in România. Cu responsabilitate!

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI „Curățenie în aprilie cu Klintensiv”

  1. DENUMIREA CONCURSULUI ȘI ORGANIZATORUL

Art. 1. Denumirea Concursului este : „Curățenie în aprilie cu Klintensiv” (denumit în continuare şi „Concursul”).

Art. 2. Organizatorul Concursului este Societatea Klintensiv S.R.L, cu sediul în orașul Bragadiru, Șos. Alexandriei nr. 544, km. 14, Pavilion Administrativ, parter, biroul nr. 4, județ Ilfov, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J23/3025/2011, C.I.F RO 29359178, e-mail [email protected], cont bancar nr. RO15INGB0000999906241718, deschis la ING Bank N.V Amsterdam, reprezentată prin D-l.Cristian STANCIU – Director General.

  1. REGULAMENTUL CONCURSULUI

Art. 3. Concursul se va derula în conformitate cu prezentul Regulament. Regulament înseamnă prezentul document, inclusiv toate și oricare dintre regulile Concursului, și care sunt obligatorii în mod necondiționat pentru toți Participanții.

Art. 4. Regulamentul va fi adus la cunoștință publicului pe pagina web www.klintensiv.ro,precum și prin orice alte modalități impuse conform legislației aplicabile din România.

III. CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CONCURS

Art. 5. La Concurs pot să participe orice persoane care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții (denumite împreună în cadrul prezentului regulament “Participanții” și fiecare dintre aceștia “Participantul”):

  1. au împlinit vârsta de 18 ani până cel târziu la data înscrierii la concurs;
  2. au domiciliul sau reședinţa pe teritoriul României;
  3. sunt persoane fizice, cetățeni români;
  4. au plasat o comanda de minim 200 lei pe klintensiv.ro, care să includă minim un produs de curățenie în perioada 01.04 – 30.04.2024 ;
  5. dau comandă în nume propriu sau reprezintă o persoană juridică care face comandă pe site și se înscriu cu datele personale pe pagina CONCURSULUI ;
  6. respecta cerințele Concursului.

Art. 6. Nu pot participa la această Campanie:

  1. salariaţi şi colaboratori persoane fizice (având un contract în vigoare) ai Organizatorului;
  2. Membrii familiilor prepușilor menționați la punctele de mai sus (copii, părinți, frați, surori, soț, soție).

Art. 7. În cazul în care sunt identificate persoane care au influențat sau care au facilitat câștigarea unui premiu, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea premiului astfel câștigat.

Art. 8. Participanții trebuie să îndeplinească cumulativ toate obligațiile instituite în sarcina lor de prezentul Regulament.

Art. 9. Nu se vor lua în considerare acele date trimise de participanţi care au conţinut obscen, defăimător, ameninţător, pornografic, de hărțuire sau care încalcă vreo lege, iar participanţii vor fi descalificaţi din campanie sau chiar li se va restricţiona accesul pe pagină.

Art. 10. Înscrierea și participarea la concurs sunt gratuite.

  1. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ȘI REGULI DE CONFIDENȚIALITATE

Art. 11.  În contextul organizării şi desfășurării acestei Campanii, Organizatorul prelucrează datele personale în conformitate cu legislaţia în domeniul protecţiei datelor cu caracter personal, respectiv Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulație a acestor date (“GDPR”), în calitate de persoană împuternicită a Clientului final.

Art. 12. (1) Organizatorul va prelucra datele de înscriere ale participanţilor la Campanie, cum ar fi: nume, prenume, data naşterii şi date privind imaginea.

(2) În cazul participanţilor care vor fi desemnaţi câştigători, Organizatorul va prelucra următoarele date: adresa de domiciliu pentru livrarea premiului, număr de telefon, adresă de email sau orice alte informaţii care vor fi solicitate de autorităţile fiscale în scopul îndeplinirii obligaţiilor legale cu privire la plata impozitelor aferente premiilor.

Art. 13. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în următoarele scopuri:

  1. Organizarea şi desfăşurarea Campaniei, inclusiv acordarea premiilor castigatorilor;
  2. Plata impozitelor şi a contribuţiilor aferente premiilor acordate, raportarea către autorităţile publice competente, publicarea numelui câştigătorilor şi a premiilor, comunicarea informațiilor de specialitate, noutăți și oferte ;
  3. Soluţionarea oricăror plângeri legate de modalitatea de organizare şi desfăşurare a Campaniei, investigarea eventualelor încălcări, realizarea unor raportari specifice, analize şi studii statistice, apărarea dreptului Organizatorului în instanţă şi/sau alte proceduri judiciare sau administrative;
  4. Îndeplinirea unor obligaţii legale, cum ar fi, dar fără a se limita la obligaţii ce ţin de arhivare, securitate, ţinerea evidențelor contabile sau fiscale.

Art. 14. Temeiurile juridice ale prelucrării datelor cu caracter personal ale participantilor la Campanie sunt următoarele:

  1. consimțământul acestora;
  2. interesul legitim al Organizatorului;
  3. îndeplinirea unor obligaţii legale.

Art. 15. Datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate pentru toată perioada derulării Campaniei. Acestea sunt păstrate cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenţia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile. În ceea ce priveşte datele necesare în scop financiar-contabil, acestea vor fi stocate pe o perioada de 3 ani de la închiderea anului financiar în cursul căruia au fost colectate.

Art. 16. Organizatorul poate dezvălui datele cu caracter personal ale participantilor către următoarele categorii de destinatari:

  1. Parteneri implicaţi în desfăşurarea şi organizarea Campaniei, inclusiv acordarea premiilor;
  2. Contabili, auditori, notari publici sau consultanti profesionali desemnaţi să acorde asistenţă pentru organizarea şi desfăşurarea Campaniei, ce vor fi obligaţi printr-o lege sau prin contractul încheiat cu Organizatorul să păstreze confidenţialitatea datelor personale la care au acces;
  3. Furnizori de servicii de curierat;
  4. Autorităţi publice din orice domeniu, centrale sau locale, atât din România, cât şi din străinătate, ce vor prelucra datele personale la cererea acestora sau din iniţiativa Organizatorului, în acord cu legislaţia aplicabilă;
  5. Instanţa competenta din Romania, în eventualitatea unei dispute, în măsura în care este necesar pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept al Organizatorului.

Art. 17. Datele cu caracter personal se vor prelucra pe teritoriul Uniunii Europene şi nu se vor transfera către alte companii, organizaţii sau persoane din state terţe sau către organizaţii internaţionale.

Art. 18. În ceea ce priveşte securitatea datelor cu caracter personal, au fost implementate măsuri tehnice şi organizaţionale corespunzătoare în vederea protejarii datelor personale colectate şi prelucrate, cum ar fi: instruirea personalului, limitarea accesului la datele personale, astfel încât acestea să fie prelucrate doar de către angajaţii sau colaboratorii care au nevoie de acces la informaţii în vederea îndeplinirii obligaţiilor legale sau contractuale, etc.

Art. 19. În conformitate cu prevederile Regulamentului 679/2016, participanţii, beneficiază de următoarele drepturi, în calitate de persoană vizată:

  1. Dreptul de acces la datele personale pe care le prelucrează Organizatorul, inclusiv dreptul de a obţine informaţii cu privire la natura, prelucrarea şi divulgarea acestor date;
  2. Dreptul la rectificarea inexactităţilor datelor personale prelucrate de Organizator;
  3. Dreptul la ştergerea datelor prelucrate de Organizator („dreptul de a fi uitat”);
  4. Dreptul la restricţionarea prelucrării datelor cu caracter personal pe care le prelucrează Organizatorul;
  5. Dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor personale;
  6. Dreptul la portabilitatea datelor personale;
  7. Dreptul la retragerea consimţământului, în situaţiile în care prelucrarea datelor s-a realizat în temeiul consimţământului. Această cerere se poate formula în orice moment, iar retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării datelor personale realizată înainte de retragere.
  8. Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor personale de către Organizator sau în numele Organizatorului – Autoritatea Natională pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania, [email protected].

Art. 20. Pentru exercitarea drepturilor menţionate mai sus, persoanele vizate pot trimite o solicitare la următoarea adresa de e-mail: [email protected].

  1. DESFĂȘURAREA CAMPANIEI ȘI DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR

Art. 21. Campania se desfășoară pe teritoriul României, pe website-ulwww.klintensiv.ro, al Organizatorului, în perioada 01.04.2024, ora 10:0030.04.2024, ora 23:59 și se anunță prin canalele oficiale de Social Media ale Organizatorului și alte modalități specifice de comunicare digitală

Art. 22.  În perioada 01.04.2024, ora 10:00 până la dată 30.04.2024, ora 23:59, clienții ce plasează comenzi de minim 200 lei, care include minim un produs de curățenie, se pot înscrie in cadrul CONCURSULUI pe site-ul www.klintensiv.ro, completând formularul de înscriere ce conține NUME, PRENUME, ADRESA DE EMAIL, TELEFON și NUMĂR COMANDĂ. Formularul se regăsește AICI. În cazul comenzilor date de persoane juridice, dacă acea comandă îndeplinește criteriul de minim 200 de lei și de minim un produs de curățenie în coș, reprezentantul persoanei juridice se poate înscrie în CONCURS completând formularul de înscriere anterior menționat.

Art. 23. Pentru înscrierea valabilă, în vederea participării la Concurs este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:

  1. Înscrierea se va face exclusiv în perioada concursului, între 01.04.2024 – 30.04.2024.
  2. Participanții trebuie să aibă dreptul de participare conform prevederilor art.5.
  1. PREMIILE CAMPANIEI

Art.24. În cadrul Campaniei ”Tombolă de Paște” se acordă un număr de 3 premii. Fiecare premiu conține:

Premiul 1:  Multistyler Dyson Airwrap Complete Long Diffuse valoare premiu 2599 Lei

Premiul 2: 2 espressoare Nespresso Gran Lattisima – valoare premiu 1512 Lei/buc

Premiul 3: 20x Pachet de produse de curățenie KLINTENSIV Small Pack – valoare premiu 67.41 Lei/buc

VII. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR

Art. 25. În cadrul acestui concurs vor fi realizate 2 extrageri, prin tragere la sorți, în urma cărora vor fi desemnați un număr de 23 câștigători, precum și 23 de rezerve. Extragerile se vor efectua în data 01.05.2024, prin intermediul platformei https://www.random.org/

Art. 26. Expedierea premiilor către persoanele extrase și validate se va face exclusiv pe teritoriul României.

VIII. VALIDAREA ȘI PUBLICAREA CÂȘTIGĂTORILOR

Art. 27. Organizatorii sunt obligați să facă public numele câștigătorilor precum și câștigurile acordate, în termen de maxim 5 zile lucrătoare din momentul desemnării câștigătorilor. Organizatorii vor publica numele câștigătorilor și premiile castigate, pe www.klintensiv.ro și vor da share pe pagina https://www.facebook.com/klintensiv.

Art. 28. Pentru ca un participant să poată fi validat drept câștigător al concursului, este necesar să îndeplinească toate condițiile stabilite prin prezentul Regulament, precum și obligația Participantului de transmitere a datelor solicitate în maxim 72 ore din momentul anunțării de către Organizator a câștigătorilor.

Art. 29. În cadrul procesului de validare, câștigătorul trebuie să furnizeze Organizatorului următoarele date: nume și prenume, adresa completă de expediere a premiului și un număr de telefon în scopul verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a furnizării premiului.

Art. 30. În condițiile în care un potențial câștigător nu răspunde la solicitarea Organizatorilor, respectiv nu trimite datele solicitate în vederea validării, în maxim 72 de ore din momentul contactării, acesta va fi invalidat și va pierde orice drept asupra premiului, iar Organizatorii vor apela la câștigătorul de rezervă. Condițiile de validare a rezervei sunt aceleași ca și în cazul câștigătorilor.

IX. VALIDAREA CÂȘTIGĂTORILOR ȘI ACORDAREA PREMILOR

Art. 31. În cadrul Concursului se vor acorda maxim 3 categorii de premii. Fiecare participant poate câștiga maxim un premiu.

Art. 32.  Organizatorul va pune la dispoziție premiile din Concurs și va expedia premiile către câștigătorii publicați, în maxim 30 (treizeci) de zile lucrătoare de la data afișării câștigătorilor, prin curier, la adresa indicată de către aceștia.

Art. 33. Orice eroare și/sau omisiune cu privire la datele personale furnizate Organizatorilor nu atrage răspunderea acestuia, acuratețea datelor de contact furnizate de participanți fiind în responsabilitatea exclusivă a acestora. Organizatorii nu sunt responsabili nici în cazul în care un Participant desemnat câștigător nu poate fi contactat din cauza numelui, adresei sau numărului de telefon incorecte/incomplete.

Art. 34. Persoanele extrase și validate ca fiind câștigătoare în cadrul acestei campanii NU au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani a premiilor sau de a le schimba cu alte bunuri şi nici să solicite schimbarea parametrilor/ caracteristicilor premiilor sau să le cedeze altor persoane; dacă acestea doresc să renunţe la premiu, atunci Organizatorul va dispune de premiu conform intereselor sale.

Art. 35. Pe durata campaniei, fiecare participant are dreptul să poată câștiga un singur premiu, iar regula se aplică şi persoanelor care au aceeaşi adresă şi/sau sunt membrii aceleiaşi familii.

Art. 36. Organizatorul şi Împuternicitul îşi rezervă dreptul de a modifica Premiile Concursului.

Art. 37. Valoarea totală estimativă a premiilor acordate în prezenta campanie este de 6972.20 lei. la aceasta se adaugă costul pentru expedierea prin curier.

Art. 38. Premiile individuale oferite în prezenta campanie nu depăşesc suma de 2600 RON/ bucată. Acestea sunt subiect de impozit pe venit.

Art. 39. În cazul în care, indiferent de motiv, nu se va putea acorda Premiul vreunuia din Câştigătorii desemnaţi iniţial, Organizatorul va putea desemna, în cazul în care consideră necesar, un alt câștigător conform prezentului Regulament.

Art. 40. Câștigătorii vor fi anunţaţi despre câştigarea Premiilor prin intermediul platformei Facebook, de către Organizator. Câştigătorii trebuie să urmeze procedura indicată de Împuternicit pentru acordarea şi înmânarea Premiilor.

Art. 41. Organizatorul va putea face publice numele, prenumele şi câştigurile acordate pe canalele de comunicare ale Concursului. Fără a afecta generalitatea celor anterior menţionate, numele, prenumele, vor putea fi făcute publice prin publicarea pe contul de Facebook al Organizatorului.

X. TAXE ȘI IMPOZITE

Art. 43. Orice obligație de natură fiscală în legătură cu premiul câștigat este în sarcina exclusivă a Organizatorului.

Art. 44.  Impozitul aferent premiilor va fi suportat în totalitate de Organizator.

Art. 45. Participanţilor la concurs nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de participare (cheltuieli legate de accesul la Internet în vederea înscrierii în Concurs sau a consultării Regulamentului de desfăşurare).

Art. 46. Orice alte obligații ale câștigătorului aferente utilizării premiului câștigat se află exclusiv în sarcina câștigătorului.

XI. CLAUZA DE ANTICORUPȚIE

Art. 47. Respectarea Legislației Aplicabile cu privire la mită și corupție este de o importanță fundamentală pentru Organizator. Ca urmare, fiecare Parte, inclusiv angajații, agenții, consultanții, contractanții și subcontractanții lor:

  1. vor acționa conform legislației aplicabile privind mita și corupția;
  2. nu omit și nu vor omite orice acțiune care să poată determina cealaltă Parte să încalce oricare dintre prevederile privind mita și corupția;
  3. nu va oferi, promite, primi sau solicita orice mită (financiară sau alte beneficii) inclusiv, fără limitare, în relația cu un oficial public;
  4. vor păstra în vigoare măsuri anti mită potrivite și eficiente (inclusiv în ceea ce privește cadourile și ospitalitatea), care au scopul de a asigura respectarea prevederilor privind mita și corupția, inclusiv de a monitoriza respectarea și de a descoperi încălcările;
  5. orice suspiciune rezonabilă cu privire la încălcarea prevederilor prezentei clauze cu privire la mită și corupție se poate comunica oricând la adresa: [email protected]

XII. RESPONSABILITATEA ȘI LIMITAREA RĂSPUNDERII

Art. 48. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a mecanismului Concursului, abuz sau orice alte tentative frauduloase care ar putea afecta imaginea companiilor implicate.

Art. 49. Organizatorul nu este responsabil de eventualele modificări ale platformei Facebook. Astfel încât, dacă în timpul desfășurării concursului apar modificări ale politicii Facebook-ului ceea ce conduc la aspectul ca prezentul concurs să fie șters de către Facebook sau să nu mai poată fi continuat, organizatorul nu are responsabilitatea spre a despăgubi participanții.

Art. 50. Concursul va putea fi întrerupt de către Organizator, oricând în timpul duratei de desfășurare, în cazul apariției unei situații de forță majoră sau al modificării Regulamentului Concursului.

Art. 51. Eventualele contestaţii vor fi luate în considerare în termen de cel mult 5 (cinci) zile lucrătoare de la dată anunţării publice a câştigătorilor. Orice contestaţii sosite după această dată nu vor fi luate în considerare.

Art. 52. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei intrări în cadrul campaniei, decizia comisiei formată dintr-un reprezentant al Organizatorului, este definitivă.

Art. 53. Organizatorii nu îşi asumă responsabilitatea pentru:

  1. Înscrierea pe altă pagină decât www.klintensiv.ro.
  2. Înregistrările trimise în afara perioadei concursurilor aşa cum acestea sunt prevăzute în prezentul Regulament;
  3. Erori în datele furnizate de către câştigători sau lipsa de acurateţe a datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorilor, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanţilor. Ca atare aceştia nu au nici un fel de obligaţie în cazul furnizării de către participanţi a unor date eronate, incomplete sau incorecte care au dus la imposibilitatea trimiterii în condiţii normale a premiului sau la imposibilitatea identificării unui câştigător;
  4. Organizatorii nu vor fi responsabili pentru imposibilitatea unui câştigător de a intra în posesia premiului câştigat;
  5. Organizatorii nu vor fi responsabili pentru întârzierile în livrarea/înmânarea premiilor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor de către furnizorii acestuia, respectiv de curierat/servicii poştale;
  6. Reclamaţiile referitoare la premiul câştigat, ulterioare momentului semnării documentului de predare a premiului nu vor fi luate în considerare de către Organizatori;
  7. Erori cauzate de folosirea incorectă a computerului personal de către participant (întreruperea sursei electrice a computerului, erori date de sistemul de operare instalat pe computer, erori date de virusarea sistemului de operare al computerului, erori date de folosirea cu rea voinţă a tehnologiei de către participant în scopul de a manipula rezultatele concursului);

Art. 54. Situaţiile în care anumite persoane înscrise în concurs sunt în incapacitate de a participa parţial sau integral la Concurs, dacă această incapacitate se datorează unor circumstanţe aflate în afară controlului pe care Organizatorii îl pot în mod rezonabil exercită.

XIII. DECLARAȚII ȘI GARANȚII

Art. 55. Prin înscrierea la Concurs fiecare Participant se obligă în mod irevocabil, expres, neechivoc şi necondiţionat să respecte în totalitate şi în mod corespunzător Regulamentul.

Art. 56. Fără a afecta generalitatea celor anterior menţionate, prin înscrierea la Concurs, fiecare Participant confirmă în mod irevocabil, expres, neechivoc şi necondiţionat că:

  1. a citit şi înţeles Regulamentul, este de acord cu Regulamentul şi acceptă să respecte în totalitate termenii şi condiţiile acestuia;
  2. a înţeles şi este de acord ca, în cazul în care oricare dintre Participanţi nu respectă în totalitate şi în mod corespunzător oricare din termenii şi condiţiile prezentului Regulament, Participantul respectiv poate fi exclus din Concurs şi/sau Participantul respectiv poate să nu mai fie desemnat Câştigător şi/sau Organizatorul şi/sau Împuternicitul au dreptul să nu mai acorde Premiul respectivului Câştigător.

Art. 57. (1) Prin înscrierea la Concurs, fiecare Participant este de acord în mod irevocabil, expres, neechivoc şi necondiţionat ca în cazul în care va fi desemnat drept Câştigător, prestaţia realizată cu ocazia participării la Concurs, desemnării sale şi/sau a acordării Premiilor va putea fi înregistrată de Organizator pe suport audio, suport foto, suport audiovizual şi/sau pe orice alt tip de suport, materialele astfel obţinute urmând să fie folosite de Organizator conform necesităţilor acestuia.

(2) Astfel, prin înscrierea la Concurs fiecare Participant este de acord în mod irevocabil, expres, neechivoc şi necondiţionat cu faptul că, în cazul în care va fi desemnat drept Câştigător, numele şi prenumele său şi/sau imaginea şi/sau vocea sa şi/sau orice prestaţie a sa cu ocazia desemnării şi/sau a acordării premiilor şi sau orice înregistrare a să şi/sau orice materiale să poată fi făcute publice şi/sau folosite de Organizator/Împuternicit conform necesităţilor proprii, fără niciun fel de plată sau alte obligaţii suplimentare din partea Organizatorului/ Împuternicitului.

XIV. LITIGII ȘI LEGEA APLICABILĂ

Art. 58. Orice dispută dintre Organizator şi/sau Împuternicit şi oricare din Participanţi şi Câştigător va fi rezolvată pe cale amiabilă; în caz contrar, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti române competente din Municipiul Bucureşti, excluzând posibilitatea referirii la conflictele de legi.

Art. 59. Regulamentul va fi interpretat şi guvernat de legea română, care este legea aplicabilă în cazul oricărei dispute care poate apărea în legătură cu prezentul Contract, excluzând posibilitatea referirii la conflictele de legi.

Art. 60. Eventualele reclamații legate de derularea Campaniei se pot trimite pe adresa Organizatorilor în termen de maxim 3 (trei) zile lucrătoare de la data anunțării publice a câștigătorilor. După expirarea acestui termen, Organizatorii nu vor mai lua în considerare nicio reclamație.

  • FORȚA MAJORĂ

Art. 61. Forţa majoră exonerează de răspundere partea care o invocă, conform prevederilor Codul civil (art.1351 NCC). Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil iar cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat de către cel care ar fi fost chemat să răspundă dacă evenimentul nu s-ar fi produs.

Art. 62. Concursul poate înceta înainte de termen, atât în cazul unui eveniment ce constituie forță majoră, astfel cum este reglementată de legislația română în vigoare, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința acestora, de a continua acest concurs, cât și dacă Organizatorii doresc acest lucru. În aceste situații, Organizatorii nu sunt ținuți la întoarcerea/rambursarea sau plata vreunei sume cu titlu de despăgubire/daună sau altele asemenea.

XVI. INFORMAȚII

Art. 63. În cazul în care, pe perioada Concursului, Participanţii doresc să afle mai multe amănunte în legatură cu Concursul, precum şi pentru eventuale sugestii şi/sau reclamaţii, aceştia pot contacta Organizatorul la adresa de e-mail: [email protected]

XVII. ACTUALIZAREA ȘI MODIFICAREA

Art. 64. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul Campaniei, urmând că respectivele modificări să între în vigoare numai după ce acestea au fost publicate, în prealabil, pe www.klintensiv.ro    

Art. 65. Potrivit liberei decizii a Organizatorilor, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ

Art. 66. Prevederile din prezentul Regulament sunt întocmite în conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Guvern nr. 99/ 2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piața și sunt obligatorii pentru toți participanții.

Art. 67. Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament/condițiile concursului/data extragerii concursului, aceste modificări fiind aduse la cunoștința publicului prin afișarea pe pagina de Facebook a acestuia.

XVIII. CLAUZE FINALE

Art. 68. Prin prezenta Campanie se urmareste promovarea produselor si brand-ului Klintensiv catre clientii si potentialii clienti ai acestuia. In acest sens, campania de fata reprezinta un instrument de popularizare in vederea fidelizarii clientilor existenti si a atragerii de noi clienti.

Art. 69. Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament.

Art. 70. Prevederile prezentului Regulament se completeaza cu dispozitiile legislatiei in vigoare aplicabile si cu termenii si conditiile furnizorilor directi ai serviciilor ce formeaza premiile. Organizatorul isi rezerva dreptul de modifica prezentul Regulament de cate ori este necesar, cu informarea corespunzatoare a celor interesati.

CURĂȚENIE PENTRU ÎNTREAGA CASĂ
La SUPER prețuri, în OFERTĂ limitată!
MORE for LESS
0
0
Cos Cumparaturi